Een klacht over vrijwillige zorg
U bent cliënt en ontvangt vrijwillige zorg van Prezens of GGZ inGeest. U heeft een klacht over die zorg. Ook wanneer u mentor of wettelijk vertegenwoordiger bent van een cliënt met vrijwillige zorg leest u hier hoe u een klacht kunt indienen.
Neem contact op met de klachtenfunctionarissen
Bent u na een gesprek met uw hulpverlener of de manager van de afdeling waar u in behandeling bent niet tevreden? Stuur dan uw klacht naar de klachtenfunctionaris. Uw klacht kan gaan over onze behandeling of bejegening. Maar ook voor klachten over wachttijden, de diagnose, medicatie of communicatie kunt u bij de klachtenfunctionaris terecht.
Eén van de klachtenfunctionarissen bestudeert uw klacht en stukken (bijvoorbeeld brieven of e-mails) die u heeft opgestuurd. De klachtenfunctionaris neemt contact met u op, zodat u uw klacht kunt toelichten. Samen met u gaat de klachtenfunctionaris op zoek naar een oplossing. De ondersteuning van de klachtenfunctionaris is gratis.
De klachtenfunctionaris heeft geen toegang tot uw dossier. Als dat nodig is neemt de klachtenfunctionaris contact met u op om hiervoor toestemming te vragen.
Contact
Onze klachtenfunctionarissen zijn bereikbaar van maandag t/m donderdag. Als zij niet in de gelegenheid zijn om de telefoon op te nemen, dan kunt u de voicemail inspreken. Er wordt dan binnen 3 werkdagen contact met u opgenomen.
T 06 2207 5934 / T 06 1226 6245
E Klachten.Functionaris@ggzingeest.nl (tip: veilig e-mailen)
Postadres
Klachtenfunctionaris
p/a Oldenaller
Postbus 74077
1070 BB Amsterdam